我好想替你阻挡风雨和迷惑

让你的天空 只看见彩虹

直到有一天 你离开我

Beneath the stains of time

在岁月的污点之下

The feelings disappear

知觉渐渐消失

What have I become?

我到底变成了什么

My sweetest friend

我亲爱的朋友

Everyone I know

与我相知的每个人

Goes away in the end

皆已化尘远去了

And you could have it all

而你远胜于我在尘世中拥有的全部

My empire of dirt

远胜于这一切

I will let you down

恐怕我会辜负你的期望

I will make you hurt

恐怕我会让你受伤

If I could start again

如果我能重新开始

A million miles away

我会踏遍整个世界 

I would keep myself

保留着真实的自我

I would find a way

找到我的赎罪之路

http://music.163.com/#/song?id=18828737


图源:恐惧本源   (老冰棍自强组汉化)

评论(1)
热度(105)

© 79357 | Powered by LOFTER